Ken je dat, je bent hard aan het werk en ineens gaat de telefoon. Iedereen wilt eigenlijk door blijven werken en probeert zo lang mogelijk te blijven zitten. Je weet dat telefoontjes belangrijk zijn voor een bedrijf want de klanten moet je goed te woord staan met hun vragen. Maar omdat iedereen graag zijn werk wilt afmaken en het liefst niet gestoord wilt worden, worden er nog weleens telefoontjes gemist. Dat is ontzettend zonde want zo kan je ook potentiële klanten mis lopen. Vooral de bedrijven met weinig werknemers of de zelfstandige zullen dit herkennen. Wat ik daarom iedereen aan kan raden is om een telefoonservice in dienst te nemen. Veel bedrijven weten niet dat dit kan of denken dat hier erg hoge kosten aan verbonden zitten omdat ze een extern bedrijf in ‘dienst’ nemen maar dit is allemaal niet waar. Je zit namelijk niet vast aan een contract en als het dus voor jou een rustige periode is kan je dit gewoon stop zetten. Wat ook erg fijn is, is dat je ze per gesprek betaald en zo dus geen hoge uitgaves hebt. Een antwoordservice is dus een uitstekend idee om zo toch je klanten netjes te woord te staan zonder dat je er zelf last van hebt. Na zo’n gesprek word je netjes op de hoogte gebracht door een verslag wat de telefoniste uittypt en naar je mailt. Zo kan je, wanneer het je uit komt, je mail lezen en de klant te woord staan. Dit is dus eigenlijk een ideale oplossing omdat je zo aan het werk kan blijven zonder dat je afgeleid wordt door telefoontjes en je klanten worden ook nog eens vriendelijk geholpen en hoeven niet lang te wachten voordat de telefoon opgenomen wordt. Hierdoor zullen zij dus een fijn gevoel ervaren en niet snel opzoek gaan naar een ander bedrijf |
http://www.bizziphone.com |