Ik stop nu
Image default
Dienstverlening

Is het lastig om een medewerker van KPN te spreken?

KPN is een grote provider die zowel internet als mobiel bereik regelt. Je kunt bij KPN voor diverse doelen terecht. Als je alleen wifi thuis wilt dan kun je dat aansluiten, maar ook bijvoorbeeld TV kunnen zij voor jou regelen. Mobiele abonnementen hebben zij ook dus voor veel dingen zou je ze kunnen bellen.

Waarom zou je KPN willen bellen?

Doordat zij zo een groot bedrijf zijn en zoveel dingen kunnen regelen kan er ook veel mis gaan. Hier gaat het om een dienst die zij leveren en waar jij voor betaald. Dit kan bijvoorbeeld internet zijn of TV. Als jij op een avond thuis zit en je hebt geen internet dan ga jij jezelf ook afvragen of dat wel de bedoeling is. Het is voor veel mensen alleen lastig KPN te bereiken. Snel met KPN bellen kan nodig zijn voor verschillende redenen.

KPN is ook een van de bedrijven die hun nummer niet heel zichtbaar hebben staan op de website. Ze geven wel andere mogelijkheden om contact met ze op te nemen, maar niet altijd zal dat zin hebben voor je omdat dat niet gaat helpen. Als het een noodsituatie is bijvoorbeeld dan wil je ook snel iemand spreken en niet drie dagen moeten wachten op een mailtje. Dit kan frustrerend zijn wat ook begrijpelijk is. 

Veel mensen hebben zich aangesloten bij KPN. Het kan bijvoorbeeld ook voor oudere mensen lastig zijn om iets aan te sluiten of iets nieuws in gebruik te nemen. Een bedrijf zou dan de zorg moeten dragen om haar klanten te helpen en voorzien van ondersteuning. Dit gaat niet als je iemand zonder verstand hiervan verplicht om online de oplossing te zoeken. Je hebt behoefte om een echt persoon te spreken die met je mee kan kijken.

Hoe neem ik contact op?

Het is begrijpelijk dat je het misschien lastig vindt om contact op te nemen met bepaalde bedrijven of instanties. Als jij ergens niet tevreden over bent dan weet je ook al dat het geen fijn gesprek is. Dit kan je misschien tegenhouden om contact op te nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling want ook voor bedrijven is het belangrijk een eerlijke mening te krijgen van de klant zelf.

Als jij zelf het idee of de neiging krijgt om niet te bellen omdat je niet zo goed weet hoe, dan kijk je op onze website waar wij je uitleggen en tips geven over hoe je dit het best kan doen. De blog van KlantenserviceDirect legt meer uit over snel contact opnemen. Voor elke soort instantie staat er een kopje en kun je lezen wat wij hierover te zeggen hebben. Wij hopen hiermee ervoor te zorgen dat jij gewoon durft te bellen!

https://klantenservicedirect.nl/